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2
Wirtschaftsinformatik und Marketing
55(2013), 3 vom: 20. Apr., Seite 119-120
enthalten in:
Wirtschaftsinformatik
3
Reverse-Pricing-Verfahren und deren Möglichkeiten zur Messung von individuellen Suchkosten und Zahlungsbereitschaften
57(2005), 2 März, Seite 107-128
5
Business and Information Systems Engineering and Marketing
5(2013), 3 vom: 20. Apr., Seite 127-128
enthalten in:
Business & information systems engineering
6
BISE – Call for Papers Issue 3/2013
3(2011), 6 vom: 19. Nov., Seite 399-404
enthalten in:
Business & information systems engineering
7
Synergien zwischen gestaltungsorientierter und verhaltensorientierter Wirtschaftsinformatik
62(2010), 6 Sept., Seite 677-679
8
Interview with Jörg Lübcke on “Digitalization of Business Models in the Media Industry”
5(2013), 3 vom: 26. Apr., Seite 199-201
enthalten in:
Business & information systems engineering
9
WI – Call for Papers Heft 3/2013
53(2011), 6 vom: 03. Nov., Seite 393-393
enthalten in:
Wirtschaftsinformatik
10
Beyond Posted Prices: the Past, Present, and Future of Participative Pricing Mechanisms
5(2017), 1-2 vom: 25. Nov., Seite 121-136
enthalten in:
Customer needs and solutions
11
Interview mit Jörg Lübcke zum Thema „Digitalisierung der Geschäftsmodelle in der Medienindustrie“
55(2013), 3 vom: 27. Apr., Seite 197-199
enthalten in:
Wirtschaftsinformatik
12
Does the Internet Promote Better Consumer Decisions? The Case of Name-Your-Own-Price Auctions
Vol. 70, No. 1 (2006), p. 65-78
13
14
Pricing in electronic markets and networks
20(2010), 2 vom: 29. Apr., Seite 83-84
enthalten in:
Electronic markets
15
Interview mit Jörg Lübcke zum Thema „Digitalisierung der Geschäftsmodelle in der Medienindustrie“
Vol. 55, No. 3 (2013), p. 197-199
16
Improving Airline Revenues with Variable Opaque Products: "Blind Booking" at Germanwings
Vol. 42, No. 4 (2012), p. 329-338
by
Post, David
in:
Interfaces
17
The Impact of Information Diffusion on Bidding Behavior in Secret Reserve Price Auctions
Vol. 19, No. 3 (2008), p. 351-368
by
Hinz, Oliver
18
Experimentelle Forschung im Marketing: Entwicklung und zukünftige Chancen
Vol. 33, No. 3 (2011), p. 179-191