Crowd-based intelligence in new product development and knowledge sharing / Andreas H. Heusler ; foreword by Martin Spann

Saved in:
PPN (Catalogue ID):

868700576

Persons:

Heusler, Andreas - 19XX- [VerfasserIn]

Spann, Martin - 1972- [Verfasserin Eines Vorworts]

Cooperations:

Books on Demand GmbH [Norderstedt, Verlag]

University publication:

Dissertation ; LMU Munich / Ludwig-Maximilians-Universität München ; 2016

Media type:

Book

Formangabe:

Hochschulschrift

Extent:

XXII, 118 Seiten ; Illustrationen, Diagramme ; 21 cm x 14.8 cm, 212 g

Language:

English

Published:

Norderstedt: BoD - Books on Demand Verlag ; 2016

Edition:

1st edition 2016

Basic Classifikation:

85.15 Forschung und Entwicklung Betriebswirtschaft

RVK:

QP 210 / Allgemeines [Wirtschaftswissenschaften, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Forschung. Rationalisierung und Wachstum des Unternehmens, Forschung und Entwicklung im Unternehmen, Allgemeines]

Keywords:

Produktentwicklung / Wissenstransfer / Crowdsourcing

Series:

Electronic Commerce & Digital Markets - volume 4

Bibliographic context:

Erscheint auch als Online-Ausgabe: Heusler ; Norderstedt : Books on Demand, 2016 ; Online-Ressource ; Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing

Links:

Inhaltstext

Inhaltsverzeichnis

ISBN:

3-7412-2866-4

978-3-7412-2866-7

EAN/UPC:

9783741228667

You have not found what you are looking for?

contact us you contact us, we will be happy to help you.