Beschwerdemanagement in Tourismusunternehmen : Optimierung des Beschwerdemanagementsystems eines mittelständischen Reiseveranstalters / Kristin Vetter

Saved in:
PPN (Catalogue ID):

794211224

Persons:

Vetter, Kristin [VerfasserIn]

Media type:

eBook

Formangabe:

Electronic books

Extent:

Online-Ressource (87 S.) ; graph. Darst.

Language:

German

Published:

Hamburg: Igel Verl. RWS ; 2014

Basic Classifikation:

76.60 Erholung Tourismus: Allgemeines

85.40 Marketing

Keywords:

Deutschland / Reiseveranstalter / Klein- und Mittelbetrieb / Reklamation / Kundenmanagement

General Note:

Description based upon print version of record

Bibliographic context:

Print version: Vetter, Kristin ; : Igel Verlag,c2014 ; Beschwerdemanagement in Tourismusunternehmen: Optimierung des Beschwerdemanagementsystems eines mittelständischen Reiseveranstalters

ISBN:

978-3-95485-033-4

You have not found what you are looking for?

contact us you contact us, we will be happy to help you.