Integriertes Marketing : Strategie, Organisation, Instrumente / von Rainer Busch, Wolfgang Fuchs, Fritz Unger

Saved in:
PPN (Catalogue ID):

613901703

Persons:

Busch, Rainer [VerfasserIn]

Fuchs, Wolfgang

Unger, Fritz

Media type:

eBook

Formangabe:

Lehrbuch

Extent:

Online-Ressource ; v.: digital

Language:

German

Published:

Wiesbaden: Gabler ; 2008

Edition:

4., vollständig überarbeitete Auflage

RVK:

QP 600 / Allgemeines [Wirtschaftswissenschaften, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Aufbauelemente des Unternehmens, Absatz, Allgemeines]

Keywords:

Marketing / Integriertes Management

Further Keywords:

Economics

Marketing

Secondary Edition:

Online-Ausg. ; 2008 ; Springer eBook Collection. Business and Economics

Bibliographic context:

Druckausg.: Integriertes Marketing - Busch, Rainer, 1954 -, 4., vollst. überarb. Aufl., Wiesbaden : Gabler, 2008, XVII, 1004 S.

Links:

Inhaltsverzeichnis

Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-3-8349-9442-4

DOI/URN:

10.1007/978-3-8349-9442-4

You have not found what you are looking for?

contact us you contact us, we will be happy to help you.