Zukunft der Innenstadt : Herausforderungen für ein erfolgreiches Stadtmarketing / edited by Erich Greipl, Stefan Müller

Saved in:
PPN (Catalogue ID):

562217932

Persons:

Greipl, Erich [VerfasserIn]

Müller, Stefan

Media type:

eBook

Formangabe:

Konferenzschrift ; 2006 ; Dresden

Extent:

Online-Ressource ; v.: digital

Language:

German

Published:

Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag ; 2007

Basic Classifikation:

83.64 Regionalwirtschaft

85.40 Marketing

RVK:

QY 300 / Stadtökonomie [Wirtschaftswissenschaften, Regionale Wirtschaftspolitik. Stadtplanung, Stadtökonomie]

Keywords:

Stadtplanung / Innenstadt

Stadtmarketing / Innenstadt / Innenstadt / Stadtmarketing / Einzelhandelsstandort / Markenführung / Deutschland

Further Keywords:

Economics

Marketing

General Note:

Includes bibliographical references

Papers presented at the 7th Otto Beisheim Kolloquium held on 18.11.2005 at the Technische Universität Dresden

Uncounted series:

Dresdner Beiträge zu Wettbewerb und Unternehmensführung

Secondary Edition:

Online-Ausg. ; 2007 ; Springer eBook Collection. Business and Economics

Bibliographic context:

Print version: Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag, 2007 ; Zukunft der Innenstadt

Links:

Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-3-8350-9458-1

DOI/URN:

10.1007/978-3-8350-9458-1

You have not found what you are looking for?

contact us you contact us, we will be happy to help you.