Marketing Performance : Messen - Analysieren - Optimieren / by Hans H. Bauer, Gregor Stokburger, Maik Hammerschmidt

Saved in:
PPN (Catalogue ID):

55658208X

Persons:

Bauer, Hans H. - 1947- [VerfasserIn]

Hammerschmidt, Maik

Stokburger, Gregor

Media type:

eBook

Extent:

Online-Ressource ; v.: digital

Language:

German

Published:

Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden ; 2006

Edition:

1. Aufl.

Basic Classifikation:

85.40 Marketing

85.10 Unternehmensplanung Unternehmenskontrolle

RVK:

QP 612 / Absatzplanung und -kontrolle [Wirtschaftswissenschaften, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Aufbauelemente des Unternehmens, Absatz, Absatzplanung und -kontrolle]

QP 600 / Allgemeines [Wirtschaftswissenschaften, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Aufbauelemente des Unternehmens, Absatz, Allgemeines]

Keywords:

Marketing / Markenimage / Shareholder Value / Werbewirkung / Theorie

Further Keywords:

Economics

Marketing

General Note:

Includes bibliographical references and index

Secondary Edition:

Online-Ausg. ; 2006 ; Springer eBook Collection. Business and Economics

Bibliographic context:

Druckausg.: Marketing performance - Bauer, Hans H., 1947 -, 1. Aufl., Wiesbaden : Gabler, 2006, 382 S.

Links:

Inhaltsverzeichnis

Inhaltsverzeichnis

ISBN:

978-3-8349-0664-9

DOI/URN:

10.1007/978-3-8349-0664-9

You have not found what you are looking for?

contact us you contact us, we will be happy to help you.